Wednesday, March 21, 2007

Monofonik

Monofonik

piše:Monofonik
Monofonik je moj novi muzicki projekt, a pocelo je sve davne 1987 kad sam sa Miselom Djuricicem ustanovio band Minimal Disease (vidi drugi thread). Svirali smo taj neki dark i mijenjali treceg clana banda do pocetka 1990 kad nam je dojadilo 'mraciti' i presli smo na nesto veselije. I nova reinkarnacija se zvala Minimal Disease, ali treci clan je bila (buduca) operna pjevacica koja je imala glascinu. Cura je bila iz Banja Luke - Suncica Novacic i pohadjala je Akademiju u Zagrebu. Krenulo nas je super (neki elektro rap) i nakon par koncerata dosli i do TV. Ali, avaj, na Akademiji ne smiju znati da ona to radi - ne smije se pojaviti na TV. Miselu se to nije dopalo i nasao je novu pjevacicu (meni zao ).Nova pjevacica se zvala Ivana Plechinger i bila je zgodna ali nije tako dobro pjevala. Nema veze, prica je isla dalje i onda je poceo rat 1991. Ivanu tata nije vise iz Nasica pustio u Zagreb. Ja sam se posvetio poslu, Misel je imao kratko techno projekt Naomi. Onda se on zaljubio u talijanku i otisao u Italiju, a ja presao na kompjuter + sound moduli i mrdao par godina pod imenom Agresija dok mi nije dojadilo - osjecao sam se usamljeno jer je u Hrvatskoj nastupilo doba seljaka i seljacke muzike. Rasprodao sam svu opremu i digao ruke od muzike negdje 1997. Posvetio sam se obitelji, poslu i mom novom hobiju - letenju.I, onda, pocetkom 2004 upoznao sam Idu iz Lollobigide (http://www.lollobrigida-girls.com ). To me inspiriralo ali jos sam imao gorak okus od rada na kompjuteru. Mislio sam nabaviti Yamahu RM-1x ali skuzio sam da je bolji izbor Roland MC-505. Zadao sam si programski zadatak da sve napravim na toj masini, da ne prelazim granicu od 4 minute po stvari, da se furam na retro zvuk, post-punk tekstove i da sada, za promjenu, radim tesktove na hrvatskom.Naime, sve sto sam radio prije je bilo na engleskom - tesko je to objasniti, ali probati cu . Kad radim tekst, obicno sam u nekom polumeditativnom stanju (ne serem, majke mi ) i bilo mi je uvijek lakse to raditi na engleskom jer sam imao neku distancu prema samom sebi, nemam pojma. Mogao sam o sebi razmisljati u trecem licu i lakse ispricati neku pricu iz podsvijesti jer mi je tekst uvijek bio dosta bitan. U doba kad smo imali band, necete vjerovati ali engleski je bio ogranicavajuci faktor. Nisu nas htjeli primiti na lokalne festviale mladih bandova jer radimo na engleskom. Nisu nas htjeli pustati na radiju jer radimo na engleskom itd itd. A, nama je bolje zvucalo na engleskom i nije mi se dalo pisati na hrvatskosrpskom ili kako se vec zvao .Sve radim sam - muzika, tekstovi, snimanje, obrada, omoti CD-a, web site, slanje CD-ova, kuhanje kave, brisanje prasine. Jednostavno bi mi bilo prekomplicirano sinkronizirati se jos s nekim.Kao primjer kakve mi gluposti padaju na pamet je npr stvar Autocesta Zagreb Split (gore je na mom sajtu). Bio sam na Kraftwerku u Ljubljani i nakon par dana motam se ja po kuci i padne mi ideja da bih mogao parodirati Kraftwerk - kao Dopplereffekt. Ono - parodija na Autobahn - Autocesta Zagreb Split, parodija na Trans Europe Express - nagibni vlak itd itd. Srecom, stao sam na Autoputu .Uglavnom, tako, radim stvari impulsivno, iskljucivo na 505, ne brinem se previse da li je pametno ili nije, jednostavno snimam. Nesto je pustano po radio stanicama ovdje lokalno u Hrvatskoj, a Totalna Komunikacija (isto je ima na mom sajtu) je dosla i do 3. mjesta na underground top listi Vip music portala (http://music.vip.hr). Na istoj top listi je sada moja obrada Love will tear us apart od Joy Division koju sam napravio jer je, eto, 25 godina od Ianove smrti pa me to inspiriralo .Sad sam dobio poziv da sviram na Elektrana stageu na EXIT-u sto sam, naravno, prihvatio.Sve u svemu, nista posebno pametno, slobodno svratite na http://www.monofonik.com pa mozete pogledati tekstove i muziku, a vidimo se u 7-mom mjesecu na EXITu. Za Debris.net sam saznao tako da me Ida iz Lollobrigida uputila na band Ilegalne emocije (volim uvijek poslusati nesto novo i svidja mi se ) pa dodjoh ovdje preko Coldtrinity sitea.Eto, ugnjavih s pricom, a sada specijalno za Debris.net jedna jos javno neobjavljena stvar Boje ljubavi. Spremam neki single gdje ce biti to gore s jos jednom stvari i trancie verzijom Ljubav ce nas potpuno razdvojiti. Ovo je u stilu cistog retro electro-popa - tuce 808 u pozadini, sa golim synthovima preko i ima cak i refren . Evo, ovdje je MP3 (3.5 MB):http://www.inis.hr/muzika/monofonik-boje_ljubavi.mp3Ili WMA (1.8 MB):http://www.inis.hr/muzika/monofonik-boje_ljubavi.wma

you can find more mp3's to download from Monofonik himself! Visit his official site:
http://inis.hr/monofonik/muzika.htm

No comments: