Tuesday, March 4, 2008

Crossroatzs


CROSSROATSZ

Ovo je bend koji dolazi iz Slovenije. Dobio sam ih na jednom disku sa gomilom Slovenackih underground bendova i odmah su mi se nekako istakli od vecine. Recimo da mi je na prvo slusanje ovaj zvuk najpriblizniji nekom Fear Factory / Static X fazonu i da su im pesme sastavljene od odredjenih celina koje se ponavljaju u nedogled. Zanr koji sviraju bi mogli nazvati hardcore/industrial. Malo sam ceprkao na netu, ali nisam nasao nekih vecih informacija o njima, vec samo to da su aktivni od 1993. sto je veoma pohvalno ako su ovaj zvuk svirali i tada. Na zalost njihov sajt je ugasen a MySpace nemaju tako da je ostalo samo da ih pronadjete preko nekog distroa ili torrenta. Znam za informaciju da su nastupili 1997. na Nova Rok fetivalu i da su dobili odlicne kritike, kao i to da su tekstovi uglavnom o vegetarijanstvu, ratu i problemima. Ja sam samo preslusao ovaj DIY album Let Me Be Me i stvarno pomera bubrege. Na momente me podseti na Bile i slicne bendove, samo sto su rifovi ipak hardcore. Evo jos par informacija koje sam iskopao o bendu:

clanovi:

Boštjan Cesar - bas gitara, vokal (1993-1997),
Akhilatma Das - bas gitara, vokal (1997-1998),
Dana Grief (2005-)
Robert Kovačič - bubanj (2005-)
Primož Siter - bas gitara, vokal (1998),
Dani Sušnik - vokal, gitara, autor muzike i aranzer

diskografija:

- Life Fast Die Young (DIY 1996. audio kaseta, demo)
- Let Me Be Me (DIY 1997, audio kaseta, demo)
- I (Unkillable Constitution) (1998, EP)
- Unkillable Constitution (2006, CD)

No comments: