Sunday, March 22, 2009

Oskarova fobija

OSKAROVA FOBIJA

Oskarova fobija je bio synth pop bend koji je radio osamdesetih a dolazi nam iz Beograda. Kako ce nam biografija i vise informacija o bendu doci uskoro, evo za sada samo copy-paste Branislavovog mejla koji nam objasnjava kako su nastale 3 numere koje smo dobili od njega a vi cete moci od sada da ih skinete. Pravi dragulj.

"Saljem Vam 2 snimka Oskarove Fobije kao i jednu numeru koju smo Dejan i Ja napravili za potrebe jedne pozorisne predstave (ne secam se koje). Prvi snimak: "Beli Dekolte" iz 1982 koliko se ja secam na njemu je Dejan koristio: Rolad CR8000, Korg MS20 i Jupiter 4 . Zapamtio sam iz price da je devojka koja je pevala u numeri bila jako mlada (13 god.). Drugi snimak "Izmedju Dve Kapi Znoja" je nastao pred kraj '90-ih i to je zadnja numera Oskarove Fobije. Mozda je Dejan radio nesto kasnije ali ja za to ne znam. Numera je snimnjena kao jedan tejk i ne reprezentuje finalnu pesmu. Na njoj je ucestvovao i Boris Furduj (Furdin sin) koji je tada radio u studiju gde je ovaj tejk snimljen i on mi je i dao ovu pesmu jer disk na kojem su bili svi moji bekapi je vrisnuo.Takodje sam posto je vokal snimljen promenio neke harmonije pa ima delova kao da Dejan falsira sto nije slucaj, mada zbog toga pesma ima neku cudnu vokalnu dimenziju. Oprema koju smo koristili: Roland JX8P, Yamaha AN1x i Akai S900 i neki jeftini bheringerov dly-reverb ne secam se koji. vokal: Dejan Novcic. Instrumental: "Publika Ulazi" je numera uradjena za potrebe neke pozorisnje predstave koju je rezirao Dejanov otac poznati beogradski pozorisni reditelj Mile Novcic (bio direktor JDP-a skoro 20 god.).Koristili: Roland JX8X, Roland MC202
i Akai S900. Ovo su ubedljivo najgore numere Oskarove Fobije al eto ko za kurac samo su mi one na kompjuteru. Ostale su na trakama i moram da popravim moj Tascam (pinch roller se raspao) da sa Dejanom prebacim best off. Takodje sam stajao iza projekta "Mehanički Dečaci" koji nije bas nesto zaziveo ali sam naziv grupe uzeo za naslov knjige koju pisem a koja se odnosi na electro-new wave grupe iz Beograda u periodu od 1980 do 1985. Knjiga ce biti bazirana na intervjuima sa akterima te scene i bice obogacena pricama i fotografijama iz tog perioda. "

zahvaljujemo Branislavu Acimovicu (klavijaturisti benda Oskarova fobija)

download link:
Oskarova fobija (3 pesme)

4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Da, ti snimci nisu reprezentativni. Oskarova Fobija ima i boljih pesama. Uskoro se vraćaju na muzičku scenu.

Anonymous said...

Da li možete da reuploadujete na neki drugi server (rapidshare). Ovaj divshare ne funkcioniše bar ne više, kad klikneš na download vrtiš se u krug.

Unknown said...

Zdravo, volim pjesmu "Beli Dekolte." Kako mogu kontaktirati muzičare koji su to napravili. Želim ga opcirati za web seriju koju pravim u Kanadi postavljenu u 1980-ima.