Wednesday, March 21, 2007

Goribor

GORIBOR
“U skladu sa moguænostima pomalo oštećenog memoreksa i trenutne inspiracije kucaèa ovih redova, tekst koji sledi podložan je promenama, netaènostima, fantazijama, ali nikako lažima. Namera mi je da problem u mojoj glavi postane i vaš, to je jedini nacin da se bolje upoznamo i zbližimo, a da se zapravo ne pojebemo.Komp, lupovi, semplovi, gitare. Peða i ja u Beogradu. To je bila prva stvar posle nekih četiri godine. Peđa svira sve, samo mu dajte oružje. Tekst je izleteo brzinom smisla refrena, bilo je to ono leto kad je sve gorelo, jedva smo disali u toj sobi. Kasnije se pojavio i Piti, odsvirao par solo gitara i negde krajem te iste godine smo se našli svi u Boru. Imali smo pesme, opremu tu i tamo, svi bez posla i riba, a zima u Boru je duga. Dule je svirao bas, ortak još iz onog vremena prvih svirki. Goger je lupao bubnjeve, Peđa i Piti gitare. Ja sam bio zadužen za vokal. Uspeli smo da odradimo dve svirke, usledila je mala pauza i više se nikad nismo okupili u tom sastavu. Ja se vraæam za Beograd, završavam još par stvari sam i do objavljivanja za Slušaj najglasnije - ništa. Nema Goribora za akcije uživo, što je prava pravcata šteta, barem što se mene tièe.”
trenutna postava grupe je:
Aleksandar Stojković – glas
Željko Ljubić – gitara
Predrag Marković – gitara
Predrag Trajković - mašine
kontakt:
website:

No comments: