Friday, April 11, 2008

Mentalny Kolaps

MENTALNY KOLAPS

Mentalny kolaps je one-man noise projekt, startovan negdje pocetkom 2006. kada sam i snimio prvi konkretniji (demo) materijal. Inspiraciju crpim iz svoje blize okoline, izoliranosti, depresije, mentalne dekadencije i konstantne ispraznosti. Najveci uzori: Atrax Morgue i Shin'ya Tsukamoto

Negdje sredinom 2007. godine na australskom net labelu Smell the Stench sam izdao album Distorded Suicide. 30-ak minuta experimentalnog noisea.

Nakon toga je uslijedilo snimanje materijala za Family Tales, 4-way split album sa odlicnim projektima: SIPRAFVCWOTDMBW, Gruuthaagy i Narayan. Vrlo mi je drago sto sam pozvan da sudjelujem na ovom releaseu. Tema ovog albuma je tamna strana obiteljskog zivota, zvuk je ovog puta malo mracniji, radio sam odredjene experimente sa implementacijom vokala u par pjesama. Rezultati su zanimljivi.

Anyway, nedavno sam zavrsio rad na novom izdanje, Fading Into Emptiness. Album je malo mirniji, low-fidelity, depresivni noise. (revertna) glorifikacija emocionalne ispraznosti i hladnoce. Nisam siguran sto cu s ovim izdanjem... mozda ce se naci na net labelu, mozda ce biti tiskan u nekoj manjoj nakladi... Time will tell.

website













DISTORTED SUICIDE (2007)













FADING INTO EMPTINESS (2008)

No comments: