Monday, July 7, 2008

Tête De Mort Atmospherique - Intervju za HC zin

Tête De Mort Atmospherique
objavljeno u dvobroju 70/71 Helly Cherry webzina.
intervju: za HC
Đorđe, za TDMA Katić

(razgovor je vođen u msn-u, 24. maja)
HC: (2:32 PM): oces sad intervju?
TDMA: (2:33 PM): pa ae, sta znam
TDMA: (2:33 PM): PROKLETI NOVINARI!!
HC: (2:33 PM): xD
TDMA: (2:33 PM): ostavite me na miru!
HC: (2:34 PM): da postavimo latinicno pismo da izgleda ozbiljnije?
TDMA: (2:34 PM): kako god
TDMA: (2:34 PM): može
HC: (2:34 PM): č
TDMA: (2:34 PM): Ti intevjuišeš. Preuzmi kontrolu!
TDMA: (2:35 PM): erekta says: č -isprobavaš tastaturu?
TDMA: (2:35 PM): prokleta latinica
HC: (2:35 PM): Aha.. Evo prvo pitanje.. Za one koji ne znaju ništa o projektu.. Reci nam malo o Tete de Mort Atmospherique.
TDMA: (2:35 PM): ...
TDMA: (2:36 PM): Teška pitanja postavljaš.
HC: (2:36 PM): Ajde, kasnije će biti zanimljivije...
TDMA: (2:36 PM): To je moj projekat, noise je.. ima pomalko ritma ponegde, u poslednje vreme ubacujem bitove kudikamo
TDMA: (2:36 PM): To je anti-jabučasti projekat...
TDMA: (2:37 PM): Koji u isto vreme i voli i mrzi jabuke jer one vole da budu sodomizirane te ih sodomizira.
TDMA: (2:37 PM): BA!!
HC: (2:37 PM): Kako onda izražavaš mržnju prema jabukama, ako radiš ono što vole?
TDMA: (2:38 PM): Upravo tako!
HC: (2:38 PM): Drugo pitanje..
TDMA: (2:38 PM): hah
TDMA: (2:39 PM): brale, moj profil na spejsu se rutinski trenutno održava... pa ne mogu da se ulogujem! majku im!
TDMA: (2:39 PM): to je neka jabučna zavera, osećam
TDMA: (2:39 PM): zavera!
TDMA: (2:39 PM): ..drugo pitanje...
HC: (2:40 PM): Da li nameravaš da u budućnosti još eksperimentišeš, jer sam čuo danas ovu pesmu sa beatovima koju si napravio, zvuči dosta drugačije od prethodna dva albuma.
HC: (2:40 PM): Zbilja, mamicu im jabučastu.
TDMA: (2:41 PM): Naravno da da, uvek eksperimentišem. Mada ako se naučim da pravim beatove i tu neku elektronsku muziku bolje, napraviću drugi projekat koji će biti tako neki industrial, electro tako nešto..
HC: (2:43 PM): To bi bilo odlično.. Odakle crpiš inspiraciju za svoju muziku i ko su ti uzori, ako ih imaš?
TDMA: (2:45 PM): Iz ludila, besmisla, haosa i potpune iracionalnosti! Uzor mi je Salvador Dali! A što se noisea tiče Masonna i Merzbow. RedSK takođe gotivim.
HC: (2:47 PM): Izvinjavam se, pukao mi je net.
TDMA: (2:48 PM): Ubaci u intervju i to tvoje pucanje neta i ono za jabučastu zaveru... a ovo nemoj!
HC: (2:48 PM): Da, ubaciću skoro ceo ovaj razgovor.
HC: (2:48 PM): Primećujem taj besmisao i haos samo u prvim albumima, neke poslednje stvari imaju smisla i dubinu, bar iz moje perspektive. da li je to namerno ili..?
TDMA: (2:48 PM): U suštini jeste.
HC: (2:50 PM): Možeš li to objasniti?
TDMA: (2:50 PM): Ne.
HC: (2:51 PM): Odlično!
HC: (2:51 PM): Pomenuo si da ćeš možda napraviti elektro industrial ili tako nešto projekat, hajde nam reci malo o tvojim postojećim projektima i bendovima. publici naravno, ja znam SVE!
TDMA: (2:54 PM): Imam jos jedan noise projekat dotsivitLy sa drugarom... možda ste čuli za njegov projekat EREKTA. Imamo jedan album i verovatno ništa ni nećemo uraditi dalje. xD I član sam kultnog benda Sticks & Stones. To je jedan ultra eksperimentalan bend. I tu je drugi član Đole iz Erekte. Imamo tri albuma koji su isuviše kul da bi imali žanr i pomalo noise, folk, grind.
I sa Peđom iz Figurative Thetre-a i Đolom iz Erekte imam eksperimentalni netlabel No Bottom Records.
HC: (2:55 PM): Ej bre treba da normalno pričaš sa mnom, a ne kao da pričaš s nekim drugim.. xD
TDMA: (2:55 PM): NIKAD!!!!!
HC: (2:56 PM): Dobro ajd.
HC: (2:57 PM): Sa kojim si sve sarađivao projektima?
TDMA: (2:58 PM): Sarađivao sam sa Brazilcem Samuelem tj. njegovim projektom Szbuta Soroh ( ima po dve tačkice iznad a i drugog o)
TDMA: (2:58 PM): I sarađivaću sa Erektom... Pravimo album Intervjui sa Šlajmovima
TDMA: (2:58 PM): ''Intervjui sa Šlajmovima''
HC: (3:00 PM): Tj, već sarađuješ.. Nismo se još dogovorili za naziv, ali evo, može to. Reci nam malo više o toj saradnji, kakve će tu biti pesme?
TDMA: (3:01 PM): Je vala. Svaka pesma će biti intervju sa šlajmom. Tako idemo mi tražimo šlajmove po ulicima i pitamo ih razna tanja-pi! Mnogi su bezobrazni i vulgarni. Pičke!
HC: (3:02 PM): Da, primetio sam, jedan je bio posebno vulgaran, morali smo da ga cenzurišemo.
TDMA: (3:00 PM): E brale... čita li iko taj webzine?
TDMA: (3:00 PM): Ja ne znam ni gde da ga nađem.
HC: (3:00 PM): Č ita jašta. Imaš na myspace-u Third I-a link
HC: (3:01 PM): Nije mnogo popularan, kao što nije ni ovakva vrsta umetnosti, ali čita se.
HC: (3:03 PM): Da li trenutno radiš na novom solo izdanju, kakav će to materijal biti, da li se zna?
TDMA: (3:04 PM): Vidiš brale, ni ja nikad ne znam kakav će mi biti materijal. Pravim sad tu ja nešto. Nešto je čist noise, nešto je ambijentalno a jedna je, čuo si je već, sa beatovima.
HC: (3:06 PM): Biće to zanimljiv album. Pa, za kraj, kako si ovih dana? Baš sam iracionalan što ostavljam ovo pitanje za kraj, zar ne?
TDMA: (3:08 PM): Ma iiiidi, toliko si iracionalan da ćeš postati kokosov orah! Ovih dana sam fino, blejim... Možda sednem i da napišem nešto (to govorim već nedelju dana).. važno je da imam ideje!
TDMA: (3:08 PM): Zar ne reče da će posle biti zanimljivija pitanja?
HC: (3:10 PM): Eee, ali toliko sam iracionalan da ću postati kutlačin orah! U pravu si, zaboravio sam neka pitanja. Uzgred, što ne bi poslao onu priču o seksualnim robovima u starom Rimu ovom časopisu da objavi, bilo bi kul.
TDMA: (3:11 PM): Ae, samo da ja ubacim slova tipa čšćđ a da izbacim chzhtj.
TDMA: (3:11 PM): Moram uskoro da pomognem ćaletu da izbaci pokvarenu mašinu za sudove... tako da požuri malo.
HC: (3:12 PM): Dakle, šta misliš o Eurosong Contest-u i da li ćeš se prijaviti za učešće u sledećoj godini?
TDMA: (3:13 PM): Eee! Mnogo volim Eurosong! Majke mi. Sad su mi najjači Letonija, oni pirati i Finski poweraši.
Ne verujem da ću se prijaviti... Mada ipak.. možda. To je odlična prilika da dobijem na popularnosti.
HC: (3:15 PM): Ajde, to je to, mrzi me da pitam još nešto, ti žuriš, a dosta je i ovo. hvala na razgovoru!
TDMA: (3:16 PM): Ajd u zdravlje!
HC: (3:16 PM): ba!
TDMA: (3:16 PM): Dobar dan.

poseti Helly-Cherry

No comments: